Vad händer med oss nu?

Sitter och lyssnar på joakim och joel, såå bra!! Tack för tipset pao :) Har inte så mkt o göra så tänkte att jag tar och skriver lite grann innan jag går till sängs. Just nu är det mkt blandade känslor hit och dit vet inte riktigt vad jag ska göra åt dom.. Men får hoppas att de löser sig snart :)

Jag kan ju berätta lite om mina resor tänkte jag, vart det bär av och så :) Om ca två veckor så åker jag och min familj till Egypten och ett ställe som heter Hurugada (stvaning?). Min sötaste farfar hänger också med så de ska bli riktigt kul! Det mysigaste är att planet avgår kl. 7 på morgonen så vi får åka från thn ca kl. 3 på natten, kommer bli precis som man va liten så de ser ja riktigt fram emot! Där ska vi iaf tillbringa en vecka, med sol och bad och förhoppningsvis en trip till kairo och pyramiderna (är ju faktiskt ett måste!). Och såklart ska vi fira pappas 50 års dag! Hemåt bär det av den 26 november och den 28 är det destination THAILAND som gäller!!

Thailand, thailand, thailand snart bara tre veckor kvar!! (men ska inte längta för mkt då går de för fort). Jag och pernie blir de som drar iväg på en 25 dagars resa "to the paradise"! Där har vi tänkt att besöka Bangkok, Koh samet, Koh samui, Koh pan yang, Koh tao mm. Ska bli helt GRYMT kul!!! Berättar mer om detaljer och sånt senare :) Kommer nog bli en hel del text om dessa resemål och förhoppningsvis massa bilder! Ska bara försöka lära mig lite mer om hur allt funkar med bloggen och allt! Är ju inte ett datageni direkt men de ska vi nog lösa!

Imorn blir de till och gå upp tidigt för kl. 8 hämtar pernie mig för då ska vi åka o ta en simtur :) inte utomhus haha, (även fast de kanske hade varit ganska uppfriskande) men de blir faktiskt i inomhus bassäng. Man vill ju inte dra på sig nån förskylning nu när man ska utomlands och grejer. Sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda nått kul händer de väl alltid. Har faktiskt planerat in en grej som inte är så kul, men ni får hålla tummarna för mig! (eller rättare sagt pernie för hon är den enda som läser, tror jag? :P)

Nu hade jag tänkt att läsa lite i guideboken om Thailand så att ja kan lämna över den till pernie ett tag sen :) Så där avslutar jag för idag och önskar en god natts sömn.

Schlafe gut pussis :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0