En timme kvar tills resans första ertapp börjar

Om en timme kör min buss iväg mot älskade alingsås. Det blir en övernattning där innan vi drar oss iväg till landvetter klockan halv fem i morgon bitti. Har inte alls kännt som att jag ska åka utomlands på hela veckan men för en stund sen börja dom där små resnerverna vakna till liv. Dock gjorde dom inte det förrän jag började där ut den smockfulla resväskan ut i hallen haha. Ska bli sjukt mysigt och skönt att få åka iväg!! Tyvärr så är min fina lilla resebuddy lite småsjuk men det hoppas vi lite plockgodis och en marabou kan råda bot på!

Jahopp då ska man flyga imorn igen då. Känns allt på tok för längesedan nu. Twightlight böckerna är nerpackade, resedagboken ligger tillrätta i handbagaget, passet, pengar och plåster är med. :P Något jag glömt? Solen får gärna följa med oss såklart! haha. Ne nu ska jag ta och fixa de lilla sista och dubbelkolla allt! Ha en superbra vecka mina kära vänner!

PÖSS och hej från en vårglad Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0