HAPPY

Nu e jag här igen. Hemma efter en underbar vecka i puerto rico och imorgon bär det av mot huvudstaden. Den stora resväskan är inte ens uppackad när jag nu måste börjar packa nästa.. Men jag älskart! ;D

Har precis hämtat tildis från jobbet och nu sitter jag i soffan med påskmust och kollar på desperate housewifes, mysigt! Har ärligt talat svårt att komma på vad jag ska skriva även fast det hänt så mkt! Kan börja med att berätta vad som hänt sen jag kom hem. I lördags blev det flum med tjejerna med en trip till donken, i söndags blev det en spontan trip till gbg för att gå på bio och igår åkte jag till stugan med pappa och grejade lite. Så har haft fullt upp (därför jag inte hunnit packa upp än:P).

Imorn bär det som sagt av mot sthlm. Ska bli supermys och sjukt kul att få se huvudstaden utan all dum snö :D Jag är tyvärr inte alls på blogghumör just nu.. Så jag önskar er alla en super bra påsk och så ses vi på måndag!

Pussar och kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0