Hide and seek

För precis ett år sedan satt vi på planet från underbara mexico påväg hem till DC. Känns på ett sätt som att det var 10 år sedan samtidigt som att det skulle kunna vara igår. Ucsh vad jag saknar de! Men Idag fyller iaf jossis år, grattis på 22 årsdagen bejb!
Jag blev i morse väckt vid åtta av en liten söt nos som sniffade på mig, cillas. Sov för första gången hemma hos pernie inatt:) Och Igår var det grillning på schemat, supermys!
Idag är en sån där jobbig dag faktiskt. En sån där typiskt lina deppar dag. Jag vet orsaken men den ska jag strunta i nu. Om en timme ska jag möta min mami på jätten och handla lite gott till kvällen och sen bär det av till öb för att köpa lite grejer till tillis student! Så nu ska jag hålla mig sysselsatt tills jag måste cykla! Tvätten måste hängas och linas rum måste städas samt att ja ska skriva ut min cv och lite grejs.
Grattis du underbara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0