Hmm..

Packat klart, fönstret öppet, bullrat upp med massa kuddar och "min drog" Joshua radin på spotify=sugen på att skriva blogg. Det är något knepigt det där asså. Man bara får en känsla av att man vill skriva haha.
Jag kan ju säga att jag är något enormt trött med om detta inlägg av någon anledning skulle vara helt oförståligt, aa då vet ni varför. Har faktiskt sovit sjukt dåligt sen jag kom hem.. Hoppas jag kan sova bättre inatt. Okej sthlm nu då. Ska bli grymt kul. Kan ju berätta lite om våra lösa, absolut inte säkra, planer. Imorn blir det bara hyra film och mysa hemma hos jossis. Torsdag- handla till fest på fredag (systemet ingår självklart i handlandet:P) och på kvällen in till gamla stan och mysa. Fredag- födelsedagsmiddag hemma hos jossan. Lördag- PARTY! Söndag- Blankt. Måndag- Hem. Inte så mkt planer än men det blir alltid kul med Jossis!! :D
Ne nu ska Lina krypa ner i mys sängen och få sig en god natts sömn. Tåget avgår 11.55 imorn:) Vi ses när vi ses :P PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0