Paus där

Känner att mina rubriker domineras av låt titlar nuförtiden. Men det får ni leva med haha. Jaha så var denna onsdag slut om 45 min och idag är det typ första gången på en vecka jag ska sova i min älskade säng! Mycket bra avslutning på denna onsdag.

Sitter hela tiden och sneglar på hur mycket batteri jag har kvar eftersom jag inte orkar ta mig ur min varma och sköna säng för att sätta i sladden. Lat eller vaddå?! Kanske ska somna till musik inatt? Lite dumt att ha på datorn hela natten dock..

Vet ej riktigt vad jag vill ha sagt med detta inlägg, bara lite skönt att skriva några rader innan man somnar. Imorn tänkte jag gå upp vid åtta så borde sova snart. Hoppas på en super torsdag! Ska städa, på möte, till systemet, till överby, springa och kanske grilla på kvällen så det låter som en lovande dag! :) Ne nu dör den snart, världens tråkigaste inlägg haha. men den gav mig ett gott skratt iaf!

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0