The BEST summer

Precis gjort en ny spellista på spotify- the BEST summer, känner verkligen på mig att denna sommaren kommer bli grym! Klockan är snart halv ett den här fina tisdags förmiddagen, vet inte riktigt vad som händer och fötter idag men har iaf varit nere en sväng på stan med sandris och cillis och lämnat in papper på arbetsförmedlingen så nu vart det avklarat. Sen skulle jag egentligen skypa med david men han har nog annat för sig på andra sidan jorden. Nu vet jag inte riktigt vad ja ska göra.. Liggga och läsa i solen? Packa upp från sthlm? Gå ut och gå, igen? Springa? Bada? Dricka vatten? Finns en del helt enkelt :P

Sthlm har varit super! Sthlm is really growing on me (kan man säga så? Bella säger så i twighlight om jag inte har fel?) LOve it!Loveit! LoVe it! Helst gamla stan, så himla mysigt! Vi har iaf hunnit med en hel del och haft underbart fint väder. Ne nu ska ja inte sitta inne längre! Ska ut och lägga mig i solen och sen ta ett första dopp i poolen tänkte ja. Ha en super fin dag allihopa!

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0