Hejochhå

Här kommer lite uppdatering från en trött och bakis lina. Dock inte så mkt bakis längre, efter lite käk och en duch brukar det kännas lite bättre:) Sjukt kul kväll igår! "Välkommen hem"-party för sanna och escil blev det uppe i skogshöjden. Det blev en sen kväll och hemma var jag inte förrän halv 4 och somnade gjorde jag inte förrän 7..

Nu ligger jag och lyssnar på några gamla godingar och blir nostalgisk medan snön ligger vit på taken utanför fönstret. Fasen asså, så sjukt trött på snön! Igår tillbringades dagen ute i stugan med världens skönaste vårsol, lätt röd bränna på kinderna samt lite vårstädning och idag så öser snön ner!! Inte konstigt att jag och pao funderar på att ta en rest resa till solen. Blir nog kanarieöarna isf. Skulle vara sjukt skönt att få komma iväg!

Förra helgen invaderades thn av tre snygga brudar från sveriges alla håll och kanter. En mys helg med tjejorna var precis vad jag behövde faktiskt. Det blev pizza-hyra-film-kväll-mys på fredagen plus själveklart en massa tjöt. På lördagen blev det en liten sightseeing i soliga thn- fika på strandis, shopping på överby, en promenix vid kanalen och massa bilder! Sen blev det en storslagen förfest ala the strampas innan utgång på butlers. Och slutligen en nattlig promenad genom thn innan vi allihop däckade i sängen.




Myspys!!

Annat som står på schemat:
Högskoleprovet 2 april
Gbg trip till Fiffi
Sthlms helg hos jossis på påsk
Paris med familjen sista helgen i april
Utomlands med bästa paulina
David åker till sydafrika......
Resa i maj?
Skid dag med paps?
Venezuela i aug?

Jag har just nu väldigt mycket att tänka på! Tänker fokusera på högskoleprovet först och så tar vi resten sen. Imorn är det plugg, luncha i stan och kanske träning inplanerad. Vi får se vad som händer. Nu ska jag hitta på kul innan jag slänger mig i säng. PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0