Oj så fel de kan bli..

Jag lär mig aldrig. Jag gör städigt om samma jävla skit grej. Säger man inte att man lär av sina misstag?! Tydligen inte jag.. Kunde jag inte bara sluta tänka så mycket så hade det kanske varit lättre? Men det är sån jag är och det är väl bara att acceptera då haha.

Har suttit hela förmiddagen och skypat med bästa paulina! Vi har bestämt oss för att åka iväg till värmen nästa fredag, den 8 april. Det känns så otroligt skönt! Jag behöver verkligen komma iväg just nu. Det lutar åt puerto rico, verkar väldigt mysigt:) Cant wait to go!!

Nu sitter jag och väntar på sandris som ska komma hit. Vi ska ta och laga tacos till lunch tänkte ja :P Och förhoppningsvis kommer pernie förbi och joinar oss efter jobbet med! Blir nog att stanna inne idag. Vädret är inget vidare och jag måste plugga ikväll. Plus att jag kanske hinner med ett bad, de kanske piggar upp mig :)

Vill ha 8 april NU!!! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0