Sommarkänsla

Sitter i uterummet och lyssnar på musik och njuter av att det fortfarande är ljust ute fast klockan är åtta på kvällen!! Visst är det lite kyligt men det tänker vi inte på haha. Fick en liten kick av att skriva efter ett telefon samtal från en viss pernie, konstigt nog brukar hon få mig på blogg humör!

Igår var en helvetes dag med magsjuka.. Gick upp vid fyra på morgonen och kände mig jätte konstig och vid fem brakade helvetet lös! Fy fan säger jag bara.. Så igår låg jag i sängen i princip hela dagen. Sov, såg tv, åt lite rostad macka med te och sov lite till. Ingen höjdar dag så att säga. Men idag mår jag bara fint. Har dock hållit mig inne hela dagen för att inte smitta nån. Fick tacka nej till jobb idag med, kändes inge vidare, men vill ju inte smitta ner mina gamlingar. Så det har blivit till att plugga inför högskoleprovet hela dagen. Tjohoo så kul! Jag tycker faktiskt att det är svårt, det beror nog mest om att jag är dålig på att koncentrera mig och då blir det som det blir. Så önska mig lycka till på lördag!



Jag vill ha sommar! Jag vill ha sol! Jag vill vara brun! Jag vill ha min finafina bikini tillbaka! Jag vill ha mexicos vita stränder! Jag vill ha mexicos turkosblå vatten! Jag vill ha mexicos partykvällar! Är det för mycket begärt? ;)

Kort och gott vill jag ha sommar! Den här sommaren kommer att bli grym! Det känner jag på mig.

Kan ni inte säga vad ni vill att jag ska skriva om?! Känner att min inspiration börjar försvinna. Eller rättare sagt finns det väldigt mycket jag skulle vilja skriva om. Men kanske inte vill berätta för er ;) Nu blir det lite mer plugg innan det blir lite tv kväll:) Morgondagens schema består av fika med paulina, fotomys med sandris, plugg, träffa david och sen får vi se vad resten av dagen bjuder på! Hejs svejs alla underbara filurer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0