En både bra och dåliga måndag

Måndagar har änna blivit min bloggdag. Eller aa, idag och förra måndagen haha. Ligger just nu och lyssnar på bästa veroncia maggio! Hennes nya skiva är så grymt bra så det finns inte! Mycket bra terapi.
Dagen har som sagt varit både bra och dålig. Jag och sandra hade en super mysig tjejdag på överby. Den behövde jag, big time!! Jag köpte ett par skor och en klänning samt studentpresent till tillis. Sedan skulle vi hem till mig och laga mat och grejer men då är det klart att dom ringer från jobbet och frågar om jag kan ta och vaka hos en hela kvällen. Så det blev bara hem och slänga i sig lite mat och sen åka till jobbet. Och hemma var jag inte förrän kvart över tio.
Jag hoppas på en toppen vecka, lugn och skön! För sen är det fullt upp. Oslo, jossan kommer hit, halmstad, student, utomlands, LYSEKIL! Tjhoo!
Sov sött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0