En mycket lyckad måndag

Utan att det egentligen hänt så mycket alls! Vaknade av att min älskade syster gav mig en stor blöt puss vid fem tiden i morse (hon kom hem från rhodos). När jag sedan vaknade vid nio gick jag ner och gjorde samma sak samt oroade mig lite för hur hon såg ut.. Stort sår i pannan, blåmärken på armarna och blåa ringar under ögonen, en ganska härjad tillis haha.

Sedan ett skype samtal med david som slutade sjukt kul och gjorde min dag!! Och en jogging tur på "landet":) När jag kommer hem möts jag av en neger som inte alls var så blå som jag trodde. Så skönt att ha henne hemma! Sen blev det en hel del skvaller. Mycket. Mega mycket. Älskart! Hon är sin syster upp i dagen haha.

Okej det blev ett litet inlägg. Nu ska ja kolla oc innan jag drar och hälsar på mina söta små gamlingar:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0