Faan..

Jag vet inte vad jag ska säga.. Detta börjar bli lite för mycket för mig tror jag. Vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Skratta? Gråta? Skrika? Jag kan inte skriva allt här men känns skönt att skriva av sig lite halft ändå..
Okej nu skiter vi i det! Bra men lite mysko helg! Tror jag har haft lite tenta ångest efterattack haha. Men det gick nog vägen! Var så glad när jag hade skrivit klart den att jag hoppade upp och ner, slängde mig i sängen och det liksom rusade glädje genom hela kroppen!! Efter ett vinglas och lite iordning fixande var jag redo för att träffa mina glada tjejor! Vi åt supergod middag på manana i majorna:) Sen blev det filmtittande hos jessi innan jag träffade pao och kvällen slutade inte förrän halv fyra då vi däckade hemma hos mig! Igår va de middag hemma hos lisa, halloween sittning, en sväng till nef och sen säängen!!! Idag kom mami o papi förbi på fika och efter vi släppt av pao på stationen åkte vi upp och hälsade på min lilla mormor! <3 Så fint på kyrkogården med alla ljus och allt! Jag har undrat väldigt många gånger nu det senaste vilken relation jag hade haft med henne om hon hade levt? Jag var ju inte så gammal när hon dog.. saknar henne..
Jag saknar väldigt många just nu.. Drar nog hem till thn på tors och tar igen mig! Saknar att gå ut på landet och bara tänka på allt och ingenting! Ne nu måste jag nog sova.. Puss på alla!
ni fick en bild på mina bruna fötter denna sena söndagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0