Massa måsten.. men va fan ett blogginlägg hinner man väl med?

Tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, städa, äta, tentaplugg, seminarium, tentaplugg, äta, träna, prata av sig i telefon, tentaplugg.. Så har i princip min vecka sett ut. Förutom att jag inte städat än haha. Det måste definitivt göras innan jag får finbesök av bästa fina pao i helgen :) Ska bli sååååå skönt att få prata av sig med min andra hälft som alltid sitter inne med som BÄSTA råden!
Och ja de dröjde bara 5 DAGAR innan jag tog mig tid att skriva ner ytterliggare ett blogginlägg! Inte dåligt va? ;) Då undrar ni säkert vad som händer mer idag? Gick upp vid halv sju så har redan hunnit med ett seminarium, en sväng till systemet, en skype med jessi och ett mellanmål hah. Men nu blir det.... barambabaaa ännu mer tentaplugg, överraskande?! Och kanske hinner med en promenix eller simtur med fiffi! Om hon svarar på mitt sms nån gång?! Tyvärr har ja som vanligt inte fyllt på min mobil.. ihhihi.
Sen ska ja slänga iväg ett roligt sms till en person. Får se hur detta går! Du har aldrig något att förlora!
Önskar mig själv en super bra dag! Pussoklem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0