Tjoop

En ganska uttråkad Lina här. Vet inte vad som hände denna veckan.. Vad har jag gjort egentligen?! Kan man ha en sån här vecka i götis? Tydligen haha. Men imorn ska ja hem till älskade trollis. Har verkligen längtat nu det senaste!! Var ju faktiskt 2 månader sen senast. Hur kan tiden gå så galet fort?
Så imorn blir det tacos, vin och tjöt med mammi, köra bil och hämta syster på jobbet och skvallra in på små timmarna. Lördag blir det shopping efter en nu phone, promenad på landet och något kul med girlsen på kvällen. På söndag fyller pappi år så då blir det fäst och jag får träffa farfar ihihi! <3 Och på kvällen ska jag och syster gå på twighlight!! Tjohoo! Känns som att det kommer bli en toppen helg :)
Nästa vecka ser ut som så att jag kommer hem till götis på måndag, går i skolan tisdag, hem till jenni på ons för julmys, skolan tors, fredag förfest hos jossi o sen utgång, lördag julmys hela dagen hos jossi :) Sorry men jag behövde verkligen känna att jag har saker att göra nästa vecka annars skulle ja bli ledsen haha. Så nu borde jag egentligen inte sitta här och skriva utan plugga så ja slipper göra det nästa vecka!! PuSs !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0